Bij de Graaff administratie & fiscaal advies wordt gewerkt met de scan & herkensoftware van Basecone.
Vanwege de makkelijke manier van aanleveren wordt administratie weer leuk. Ondernemers kunnen door middel van e-mail of de gratis Basecone App hun facturen aanleveren. Zodra de klant de facturen heeft aangeleverd wordt de administratie binnen 24 uur bijgewerkt. Het resultaat: een actueel bijgewerkte boekhouding, waardoor de klant beter op de financiële administratie kan sturen.
Omdat er bij de Graaff administratie & fiscaal advies gebruik wordt gemaakt van deze slimme software en zij op een efficiënte manier werken, zijn zij gegarandeerd 15% goedkoper dan traditionele boekhoud- en accountantskantoren in het verwerken van de financiële administratie.
Basecone is dé nieuwe manier van verwerken van documenten en facturen voor ondernemers. De hoge herkenningsgraad en het grote gemak van aanleveren zorgt voor een continu bijgewerkte administratie.
Basecone accepteert papieren en elektronische facturen, stelt een online dossier beschikbaar en integreert volledig met het boekhoudsysteem.
Voordelen van het werken met Basecone:
- Digitale facturen hoeven niet meer uitgeprint te worden voor eigen boekhouding
- PDF facturen kunnen gemaild worden naar een persoonlijk e-mailadres
- Pinbonnen uploaden via de APP van Basecone, er zijn geen rondslingerende bonnen meer
- Online dossier, overal ter wereld de facturen inzien
- Jarenlange veilige opslag van alle stukken in eigen online dossier/archief
- De klant hoeft de administratie niet meer op papier te bewaren